Burn burn burn..

Borde ut på förmiddagspromenaden!!
Pojken vill dock att vi ska åka och handla i en stad ganska nära. Typ lakan och sånt.
Det känns sådär. Eller vi behöver verkligen nya lakan och det är bästa dagen..
Men jag kommer inte hinna gå min promenad isf.. :(
Plus att jag får ångest av att gå själv. A, jag är typ fem år..
Men jag är helt övertygad om att folk som ser mig tycker att jag är pinsam som är så fet och ute och går.
Eller att folk kommer säga att jag sääääkert har typ anorexia eller nååått..
För det är såna folk i den här staden är. Väldigt dömmande och rykten sprids fort.
Jag hatar att jag får ångest och tror sånt.
Är tämligen säker på att jag lider av någon form av social fobi, har bara aldrig kollat upp det.
Får ge mig ut ändå? Eller cykla?
Måste hinna något iaf!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0