Food is just weight keeping you down.

Är fortfarande mätt. Alltså äckligt mätt. På 1 burk makrill och ett ägg. Det var ett stor ägg dock. Usch, känner mig som 300 kg. Ledsen chey!
Kommer inte vara med ett leende som jag ställer mig på vågen imorn.
Den lär ju visa plus, och jag lär ju gråta.
Plus att pojken nästan alltid sitter i vardagsrummet på morgonen när jag väger mig.
Måste alltid väga mig på samma ställe.
Även om jag skäms över att han ser mig i bara trosor.
Ja, jag väger mig i trosor. Hur gör ni?
Börjar få lite smått ångest när han rör vid mig när vi lagt oss.
Allt jag kan tänka på är mitt fett och att han ska tycka att jag är fet.

Jag sa att jag hade gått ner för någon dag sedan.
Han sa bara okej.. Ingen panik som han brukar få,
inget, Jag vet det syns.. Bara Okej.
Jag ville dö..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0