Jag äter godis, ensam.

Japp, jag åkte till affären och köpte en påse godis. Helt själv. Överraskad. Jag var så nervös, trodde hjärtat skulle hoppa ur bröstkorgen. Det var ju folk som plockade godis samtidigt också, fy vad hemskt det var. Fattar inte varför jag får sån ångest av att handla ensam?!
Nu äter jag godiset. Eller nee. Jag tuggar på det och spottar ut det.
Enda anledningen till att jag köpte det var för att jag var arg och ledsen på pojken och sen tänkte jag när jag lugnat ner mig att han fan inte skulle få förstöra min viktnedgång. Ja, jag vet att det hade vart mitt eget fel men ändå. Så ville jag inte slänga godiset heller, så det blev så här. Funkar utmärkt.
Köpte ingen choklad heller, så perfekt!
Har en sprängade huvudvärk, vet inte varför :( Druckit 1,5 liter vatten idag, snart. Så ingen vätskebrist iaf..
Skumt..
Don't judge me..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0