Ledsen chey!

54,7 kg. Det betyder +0,2.. Jag vet att det förmodligen har med att jag inte gjort nr två på ett tag och att jag åt rätt sent igår.. Men jag blir så ledsen ändå :(
Och vi ska på bio idag. Tack och lov så bestämde vi att äta innan. Inte ute! Så pojken äter på jobbet och jag hemma, själv! :)
Sen blir det säkert godis och/eller popcorn. Det blir det ju alltid. Så jag vet inte hur mycket jag vågar äta innan..
Vill inte gå upp mer tills imorn. För imorgon är det fest.
Vill gärna kunna ha något fint på mig.
Vet inte om jag ska dricka alkohol eller inte än bara. Men tror det. Lite.
Har köpt Light Xide iaf.. 30 kcal per flaska.
Jag vill bli smal, men jag vill kunna leva och ha roligt. Det är en svår balansgång och skulle jag vara tvungen att välja skulle jag välja att bli smal. Hemskt kanske, men det är så viktigt för mig.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0