Någon mer än jag?

Äckligt inlägg!!!!
När jag äter/dricker så sväljer jag troligtvis väldigt mycket luft. Som i sin tur gör att jag måste rapa massor.
Det går inte alltid rapa heller, man bara känner att man måste men det går inte.
Så tillslut kommer en "inåtrap" eller liknande, då får jag väldigt ofta upp maten/drickan igen.
Väldigt ofrivillgt! Inte alltid mycket, men ändå tillräckligt för att det stör mig.
Plus att det gör sjukt ont när jag får ut det i näsan.
Någon som delar mitt problem eller vet varför?
Eller jag tror jag vet varför - För att min magmun inte är helt utvecklad.
Det var den inte när jag föddes, och jag spydde jämt då och när jag var liten.
Inte så mycket nu längre, men undrar om det kan bero på det?

Kommentarer
Postat av: Feather

Svar: Jag har faktist också varit orolig för min mamma. Precis som hon är orolig för mig. Det var ett tag då jag var rädd att jag skulle komma hem och hitta henne liggandes på golvet död.

Som tur är det mycket bättre nu.

2011-09-19 @ 21:07:22
URL: http://lightasafeather.blogg.se/
Postat av: max

Åh, jobbigt läge..

Jag är 1(för att vara exakt)59 cm lång :) <3

2011-09-19 @ 21:11:57
URL: http://meandanamia.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0