Någon som känt av detta?

Igår när jag satt på ett möte så hände något otäckt. Eller obehagligt.
Jag satt och lyssnade på en som pratade och sen så blev jag först kallsvettig och sen började det sticka i fingrarna och mitt hjärta slog jättejättefort och så blev det bara svart för ögonen. Sen så såg jag "stjärnor" och fick tryck över öronen som om någon höll för öronen på mig. Sen så försvann det bara.
Enda som var kvar var att pulsen skenade typ.
Någon som vet vad det var som hände?
Jag satt helt tyst och försökte att inte märkas och sen så såg de att det var något skumt och jag fick förklara. Alla blev helt nojjiga och a.. Så pinsamt.
Så otroligt otäckt iaf :(

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0