Paperthin

Satte mig på cykeln.. Brände 250 kalorier. Kändes bättre än att äta. Nu har jag dock beslutsångest på om jag ska äta något innan bion eller om jag ska vänta. Jag borde äta något så jag inte går in i svält. Men jag blir osäker.. Vill gå ner i vikt, inte upp.
Mitt tanke var att gå ner hela veckan och sen eftersom det är fest på lördag så skulle jag få räkna med en högre vikt på söndag eller vänta med att väga mig. Men nu är det ju redan förstört.
Hur ska jag göra? Äta eller inte?? Vad hade ni gjort? För äter jag kanske jag inte äter lika mycket godis sen, men äter jag inte kanske jag antingen inte äter nått spec sen heller, eller så äter jag massor.. :s
Tips??

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0