Pinsamt värre!

Blev klart tidigare än väntat. Så är hemma en snabbis. Sen iväg igen.
Satt på bussen hem och började må sjukt illa.. Sen blev jag helt kallsvettig, alltså de rann liksom svett i ansiktet på mig. Pulsen gick upp som fan.. Jag bara Shit nu svimmar jag !! På bussen !!
Vad gör man då liksom??
Tog fort av mig jackan, spottade ut tuggummit och kavlade upp tröjan. Andas andas..
Blev lite klarare i huvudet. Det enda jag kunde tänka på var att jag måste hem så fort som möjligt.
Det brukar ta en kvart att gå, tänk om jag skulle svimma på stan??
Tack och lov hann jag hem!
Sitter med en sockerfri redbull och försöker få svimningskänslan att gå över. Det är jätteobehagligt :(
Kokar nudlar nu med. Hade inte tänkt äta de idag, men nått måste jag göra åt det här.
Ska ju iväg, har massa att göra...
DAMP!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0