Remember me?

Denna vecka har varit hemsk. Vill bara glömma den. Lägga den bakom mig och välkomna nästa. Längtar efter min kontroll och min vän, Ana. Stressen tar kål på mig. Jag äter fast jag inte vill, fast jag inte är hungrig och fast jag inte får plats. Stressen är min fiende. Jag vet det nu.
Pappa är hemma igen. Tack och lov.

Idag har väl varit en ganska hyfsad dag. Fast bara om man jämför med resten av veckan. Vet inte ens vad jag väger. Säkert 6461469487 kg. Skojar inte. Allt jobb kommer ha vart förgäves, är så jävla rädd.
Blir vägning på måndag. Så jag ska försöka rädda situationen tills dess.
Idag blir ingen motion. Fuck my life.
Imorn ska det bli motion. Något, vad som helst.
Söndag vet jag att det blir oavsett. Ingen alkohol heller.
Ska bli skönt.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0