Rubrik.

Bara jag som har svårt att komma på rubriker??
Blir ingen vägning idag heller. Kanske inte på hela veckan. Jo, någon dag måste jag kolla hur stor skada som är gjort. Jag är hopplös utan min våg.
Suttit inne och pluggat idag. Kul..
Hunnit med en tur till stallet dock och ska snart ut på en promenad. Tror jag. Eller jag ska ut, vet bara inte om det blir snart eller om en timme typ. ;)
Flingor blev min frukost och en dumle min lunch. Ingen matlust än så länge.. Jag klagar inte dock..!

Pojken är vrålhungrig redan. Så får se, hade tänkt att skippa middagen idag, men kanske lagar något och äter lite ändå..

Kommentarer
Postat av: V

Jag är 163 eller 164, så jag är en kortis. :) Jag tror också att det kan vara muskler... jag har ju ätit mindre nu än jag gjorde innan jag började banta?! Visserligen tog min mens slut igår. Kanske beror på det. Jag blev så himla himla ledsen imorse när jag ställde mig på vågen. Hade ingen lust eller mptivation och kände bara att jag lika väl kunde banga bloggen och äta vad jag vill! :(

2011-09-06 @ 15:48:14
URL: http://vwillmakeit.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0