Slitet nagellack och frusna fingrar


Är hemma nu. Fixat stallet och hoppat en väldigt fin pålle..
Tog en redbull, behöver lite extra energi. Kanske får ta en koffeintablett?
Det är ju bra för förbränningen också.
Jag fryser. Har tjocka leggins och en stickad tröja, men det är så kallt.
Mina fingrar är iskalla och mitt nagellack är så slitet.
Jag gillar det på något sätt, men borde fixa till dem.

Det blir nog pizza till kvällsmat. Jag är inte sugen för fem öre.
Jag sa det till pojken, han frågade om jag började få "dåliga vanor" igen.
Nej absolut inte. Han måste tro att allt är frid och fröjd.

Idag känner jag att jag vill vara så smal, så smal.
Så jag knappt syns, skulle blåsa bort i vinden och folk skulle se hur dåligt jag mår.
Och hur stark jag är, och hur snyggt jag bär upp alla kläder.
Ingen skulle kunna reta mig. Jag skulle vara perfekt.
Så perfekt man kan bli iaf.

Hur som helst.
En sallad från pizzerian kan väl vara okej?
Utan bröd och sås? Fast han ville dela en pizza.
Får övertyga honom att han behöver en hel själv?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0