Står jag här med tomma händer?

I lördags visade vågen mindre! Glad var jag.. Igår vågade jag inte väga mig. Inte idag heller. Ska ha mens vilken dag som helst nu och då är vågen aldrig min vän. Vill inte tappa motivationen. Är jag den enda som ger upp om vågen visar plus? En dag. Det är precis som att jag tänker att A, jag visste väl att jag inte skulle klara av att gå ner. Likabra att straffa mig och äta mig fet. Smart tanke. Stod visserligen emot det denna veckan. Tror vågen visade plus en dag eller nått?? Men nu vågar jag inte. Vill inte vara tillbaka på ruta ett eller värre.

Mitt hjärta slår så fort nu också. Började igår. Pulsen rusar iväg och ibland slår den dubbelslag eller hoppar över ett eller två slag.. Obehagligt som fan! Fattar inte varför?

Kommentarer
Postat av: Elin

Jag gör precis likadant. Är helt hopplöst! Äter och äter och äter, det tar aldrig slut! Så blir jag ledsen och sur på mig själv och äter ännu mer :(

2011-09-05 @ 18:40:07
Postat av: V

sv, jag vet.. Jag kan ju alla dom där tipsen och trixen men ÄNDÅ följer jag dom inte? why why?! Jag har gått upp så ofantligt mycket nu sedan vågen gick sönder. Dock har jag tränat väldigt hårt och styrka o så med... men ändå! :(

Puss

2011-09-06 @ 13:14:51
URL: http://vwillmakeit.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0