Tips på mat?

Kommer vara ensam i helgen.
Idag har jag ätit frukost och sen skulle vi äta lunch ute för att fira en kompis. Så det blir säkert buffe eller något. Inte riktigt vad jag behöver just nu.
Sen tänkte jag att jag skulle ta den där nutrillett blåbärsshaken ikväll om jag blir hungrig och sugen. Det borde hjälpa mot båda. Får se dock, beror nog lite på lunchen.
Men imorn då? Skulle helst inte äta alls imorn, men det är ju knappast ett vinnande koncept. Speciellt inte eftersom det blir fest på kvällen.
Måste sluta dricka alkohol. For real.
Köpte iaf xide bright igen. Känns säkert.
Men då är min fråga vad fan ska jag äta?
Som inte är för mycket kalorier i men ändå gör så jag inte blir helt kalas?
Tips?

Kommentarer
Postat av: Loivsa

Kalkon, qourn, kyckling och sallad?:)

2011-09-09 @ 18:15:38
URL: http://Loivsa.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0