100 frågor

Har tråkigt så härmar Maigre!

SENASTE:

1. Dryck: Vatten
2. Telefonsamtalet: Syster
3. SMS: Ph
4. Sång du lyssnade på: Rumour har it/Someone like you - Glee



HAR DU NÅGONSIN:

6. Dejtat någon två gånger: Ja
7. Har någon varit otrogen mot dig:  Ingen aning, hoppas jag inte!
8. Varit kär: Ja
9. Förlorat någon speciell person: Ja.
10. Varit deprimerad: Mer eller mindre hela tiden numera.
11. Varit så trött att du somnat sittandes: JA! :P


DINA TRE FAVORITFÄRGER:

12. Rosa
13. Röd
14. Blå


I ÅR HAR DU:

15. Lärt känna en ny vän: Ja :)
16. Fått ditt hjärta krossat: Ja, men inte helt än och det hoppas jag att det inte blir.
17. Skrattat så att du har börjat gråta: Japp!
18. Träffat någon som förändrat ditt liv: Förra året, Ja.. Men i år? Hm.. Nee...?
19. Insett vilka som är dina äkta vänner: Ja.
20. Fått reda på att någon har pratat om dig: Yes.. Falska människor som inte kan komma direkt till mig.
21. Kysst en kompis: Ja, hehe


BLANDAT:

22. Hur många av dina msn-kompisar har du träffat: Oj.. Använder i princip inte msn.. Men alla?
23. Hur många barn vill du ha i framtiden: 2 st tror jag..
24. Har du några husdjur: Mhm, fyra stycken :)
25. Vill du ändra ditt namn: Nej..
26. Vad gjorde du under din senaste födelsedag: Fick frukost på sängen, grillade, festade!
27. Vilken tid vaknade du idag: 09,40
28. Vad gjorde du igår runt midnatt? Sov?
29. Någonting som du längtar till: Att allt ska lösa sig med min kille..
31. En sak du skulle vilja ändra om ditt liv: Hela förra året så jag inte suttit i den här sitsen.
32. Vad lyssnar du på just nu: Tvn och Spotify
33. Har du någonsin pratat med en person vid namn Jens: Hm... Ja?
34. Vad gör dig irriterad just nu: Skolan, att lärarna ändrar sig hela tiden så man får göra om saker!!



OM DIG:

36. Vad är ditt namn: Hemlis :P
37. Singel/upptagen: Upptagen, för alltid hoppas jag <3
38. Stjärntecken: Leo :)
39. Kille eller tjej: Huh? VAd jag helst vill va eller ha??
40. Grundskola:  Hemligt
41. Gymnasie: Hemligt
42. Högskola: Hemligt
43. Hårfärg: Mörk blond/brun just nu
44. Långt eller kort hår: Långt och slitet
47. Piercings: Bara en töjning och örhängen..
48. Tattoos: Tre stycken :)
49. Höger eller vänster: Dubbelhänt ^^


DIN FÖRSTA:

51. Operation: Aldrig skett.
52. Piercing: Öronen
53. Tatueringen: En grej på skuldran
54. Bästa vän: Jag vet inte... Om jag bara har en eller ens har en bästa... Killen isf...
55. Sporten du spelade: Hästar? Inte för man spelar men :P
56. Husdjur: Hund
57. Vaccination du minns: Stelkramp för jag var 6 år ytteliten och så rädd att två pers fick hålla fast mig,
58. Konsert: Winnerbäck
60. Alkohol du drack: Vodka&redbull



JUST NU:

61. Äter du: Ingenting
62. Dricker du: Inget, mitt vatten tog slut precis...
63. Är du på väg att: Byta kanal?
64. Lyssnar du på: Tvn och spotify... Still...
65. Väntar du på: Inte så mkt.. Pojken kanske?


DIN FRAMTID:

66. Vill du ha barn: Jaa...
67. Vill du gifta dig: Japp!
68. Karriär i åtanke: Höhö, det är så hycklande att jag inte tänker skriva ut det här.


VAD ÄR BÄST MED MOTSATTA KÖNET?

69. Läppar eller ögon: Ögon!!
70. Kramar eller pussar: Kyssar
71. kort eller lång: Lång
72. Yngre eller äldre: Ålder spelar inte mig någon roll :P
73. Romantisk eller spontan: Spontant romantisk?
74. Snygg mage eller snygga armar: Snygg mage
75. Tatueringar eller piercingar: Tatuering
76. Känslig eller inte: Känslig, våga visa dem..
77. Ragg eller förhållande: Förhållande
78. Bråkstake eller tveksam: Helst inget av de.. Lagom?

HAR DU NÅGONSIN:

79. Kysst en främling: Japp
80. Gjort något sjukt spontant: Ja, faktiskt.. Ibland så ;)
81. Tappat glasögon eller linser: Glasögon..
82. Varit otrogen: Nej
83. Krossat någons hjärta: Ja, tyvärr.. Obesvarad kärlek är hård och kall.
84. Har någon krossat ditt hjärta: Jao..
85. Har du blivit arresterad: Nej!
86. Dissat någon: Yes..
87. Gråtit när någon dött: Ja.....
88. Gillat din killkompis: Japps....


TROR DU PÅ:

89. Dig själv: Hm.. Ibland men oftast inte.
90. Mirakel: Hm... Mer att det händer andra isf?
91. Kärlek vid första ögonkastet: JA!
92. Himlen: Mjo.. Det gör jag
93. Tomten: Lätt!! :)
94. Att kyssas på första dejten: Beror på vem och situationen.
95. Änglar: Mm..

SVARA ÄRLIGT:

96. Träffat två samtidigt: Hm.. Ja.. Det har jag.
97. Haft mer än en pojkvän på samma gång: Nej..
98. Tror du att det är möjligt att vara trogen hela livet ut: Ja..
99. Vad kan du verkligen inte leva utan: Killen <3
100. Har du svarat ärligt på dom här 100 frågorna: Mhm.. :)

Kommentarer
Postat av: Chanel

Snor den av dig ;) haha

2012-04-03 @ 22:05:10
URL: http://hellofatso.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0