Day 27-29

Day 27: how do you deal with being around food?

Ofta kan jag strunta i det. Men det är svårt om det är godis. Då blir det som ett tvång nästan, att jag måste ta.. Men mat är oftast inget problem. Är det andra runt omkring är det lättare.. Det är när jag är ensam och uttråkad de blir lite kass ibland.

Day 28: do you want that gap between your legs? why?

Ja. Lätt. Vem vill inte det egentligen?? Nee, men ja det vill jag. Slippa känna låren klibba och skava mot varandra när man går. Kunna gå i shorts utan att dem går emot.

Day 29: your definition of beauty.

Oj. Den är svår. För jag kan tycka en supersmal person är jättefin, en normalviktig och även en lite större/mulligare tjej. Så det är svårt. Oftast är det utstrålning, ansikte och sånt som tilltalar mig. Men jag själv tycker att jag är snygg när jag är smal. Inte stor eller tjock. Sen så tycker jag att alla människor passar inte med att vara för smala heller, en del ska ha lite mer att ta av... Fattar ni?



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0