Frulle/lunch?

Nu, klockan tio i ett ska jag göra mitt första mål för dagen. Smidigt.. Men men inte ens hungrig.
Vill ni veta något jag blev så chokad över idag?? Jag har sen i måndags gått ner 1,0 kg... WHAT?!
Snart tillbaka på undervikt. Ca 0,2 kg kvar bara.. Hoppas..

För i påsk kommer det bli middagar och godis, fest och tja... Jag vill kunna äta av det jag är sugen på, men med måtta såklart. Samtidigt som jag fattar att jag förmodligen kommer gå upp. Och då vill jag ner så mkt som möjligt innan det ju! Tagga!!

Kommentarer
Postat av: Not On Top

USCH vad jag gruvar mig inför påsk. I min släkt handlar det bara om godis och mat, jag får panik bara av att tänka på det x/ hu.. men shit vad du är grymt duktig!! <3 hejja dig! ^^, lite småavis på dig, för det går så trögt för mig nu.. måste få fart igen :P

2012-04-04 @ 14:03:24
URL: http://www.notontop.bloggplatsen.se
Postat av: Misfit

Oh shit! 1 kilo de e bra, lycka till med allt.

kramar <3

2012-04-04 @ 21:18:34
URL: http://misfitme.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0