Hej å hå!

Har gått en promenad idag.. 360 kcal. Det får nog faktiskt vara dagens enda träning också. Vissa händelser idag gjorde att jag inte hann med något annat.. Suck.. Men så kan det vara ibland..
Har inte ätit så mkt än heller, ingen aptit idag?? Mår illa och har jätteont i huvudet.. :/
Druckit sjukt mkt vatten dock.. Hm?

Har ätit tomater till frukost.
Proteinshake till lunch.
Kvargröra till mellis.
Middag återstår att se.
Kanske, kanske nått mer sen också..

Jag måste ju faktiskt skärpa mig. Man kan äta mer och ändå gå ner.
1200 är ju trots allt min gräns. Eller jag ska hamna där totalt efter träning.
Så kanske skulle ta tag i mig själv och göra detta trots att vågen är dum..

Kommentarer
Postat av: s

det var gott :) lite smaker för en gångs skull :P

jag vet, men jag har siktat in mig på att fasta, alla fastar ju hit och dit, jag vill också :( fastar du någonting?

haha smakade dem äckel å luktade äckel?:P



Hahah du skulle sett mig när jag skulle till spinningen nyss, alltså jag var så sjuuukt trött, gick in till cykeln, satt å blunda å benen orkade inte runt, men sen kom musiken igång och jag bara köttade på :P



Jag är ändå helt okej nöjd med dagen, men imorgon tror jag det kan bli tufft med träningen, dels för att jag ska jobba och dels för att jag har sjuka träningsvärken allaredan XD

2012-04-17 @ 20:02:37
URL: http://sameoldpath.blogg.se/
Postat av: s

jag tänker försöka äta runt 500 nu fram till jag ska iväg på badresa. idag sket det sig dock. jävla skitliv.

jag tycker varm mango är gott. men det är nog en smaksak :P

2012-04-17 @ 21:05:08
URL: http://mybiggestobsession.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0