Hetsa&Spy

Första hetsen på evigheter, första riktiga som steg högt upp i kaloriantal iaf. Som dessutom slutade i spya.
Som dessutom gjort hela mitt ansikte uppsvullnat. Kul. Nu kommer jag samla vätska och därmed gå upp i vikt. Underbart. Bra jobbat J.

Imorn är en ny dag med nya möjligheter. Jag har skrivit ett schema som stöd. Det är lite riktlinjer på hur jag ska äta för att slippa pressen att komma på mat. Det är ofta det som gör att jag hetsar annars. Ej okej..
Skulle cyklat men det finns ingen möjlighet till de. Dessutom så vet jag inte om jag vågar längre.

Orkar heller inte ta tag i kommentarerna.. Förlåt.. Ni är verkligen superfina och jag ska svara snart, jag lovar! <3
Nu ska jag ta mina iskalla händer & fötter och släpa mig i säng. Jävla looser som jag är.

Kommentarer
Postat av: Lisa

Gumman det gör inget om man faller ibland, om det inte blir som man tänkt sig, med det är okej, glöm inte det pärlan, det är okej att tappa kontrollen och släppa taget ibland, du kommer ju tillbaka till banan igen efter? <3

2012-04-11 @ 07:18:03
URL: http://bonesarebeauty.blogg.se/
Postat av: Sara

Men usch vad jobbigt! Hade också min första hets igår på evigheter men nu ser vi framåt och kämpar på! <3

2012-04-11 @ 16:55:03
URL: http://wannathinlife.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0