Hot for him!

Har bästa pojkvännen. Fått prata och gråta ut hos honom idag.. Om allt som händer vid sidan av "allt som händer" eller så.. Kryptisk som jag är.

Det var skönt, och han kan ge mig perspektiv på saker och ting, förklara för mig att jag inte alls är som dem säger. Eller har gjort något av de.

Mår ändå dåligt. Så jag åt några bitar godis idag iaf, fast jag inte ville egentligen ??
Ligger under +150 hittills ändå. Ingen cykel idag men en promenad. Satt fint det med!

Bloggar från mobilen så får svara på kommentarer sen när datorn är ledig..
Men tack! Fina fina människor är vad ni är, som ger mig stöd, kraft och visdomsord <3

För ibland måste man få höra saker man inte vill. Just för att det är det man behöver höra. Ibland har man rätt, ibland har man fel, så är det bara...


Kommentarer
Postat av: Tiah

Hade bara missat en bokstav eller något, fungerade utmärkt nu :)

2012-04-08 @ 20:04:06
URL: http://timetogetthin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0