Inget för mig?

Yogan var inget för mig. Eller jag gav upp efter några minuter av andningsövningar. Hade inte det tålamodet idag.. Haha.. Fryser så fasligt också.. Trots att jag tog en varm dusch..
Fy.. Bara klagar..

Ätit frukost och lunch. Druckit massa vatten och funlight.
Känner mig svag idag. Eller som att kroppen inte orkar. Den är slö och jag är inte yr, men nästan typ.. Lätt i huvudet om någon förstår hur jag menar?

Så idag får det bli mera mat. Måste lyssna på kroppen.
Min kille vill ju dessutom ha en frisk tjej. Inte en som är rädd att bli tjock av minsta lilla.

Kommentarer
Postat av: s

jaha I see ;) tyckte de tog lite tid haha nej skoja :)

Förkylningen finns bara där på morgonen sen under dagen är jag bara allmänt slö, inte mer än så :)



haha mina synerlin duvet, dom luktar typ bajs och smakar likaså :P och efedrinen löser upp sig fett snabbt i munnen så det gäller att vara snabb med att svälja dem:P

Grattis till viktnedgången! nu blir jag avis :(



Asså med händerna, jag vet inte, mina ådror ploppar ut ibland, speciellt om jag ätit socker men det har jag ju inte nu, men då när dom står ut så mkt så åker dom lixom över senorna när jag exempelvis skriver nu på datorn, obehagligt :P



det var fan jättebra av dig att ta med något :) själv hade jag planer på att ta med mig mat till jobbet ikväll, men blev så fasligt mätt nyss när jag åt så skippar nog det idag :P



Detsamma! :) <3

2012-04-19 @ 14:19:18
URL: http://sameoldpath.blogg.se/
Postat av: Sara

Haha! Men då vet du i alla fall att yoga inte är nåt för dig! :) <3

2012-04-19 @ 18:33:46
URL: http://wannathinlife.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0