Jag förstår inte, vill bara ge upp.

Jag ställde mig på vågen. Vet ni vilken äckligt hemsk siffra som mötte mig?? 53,5 kg. Fattar ni att jag inte vägt så mkt sen förra sommaren?!
Jag vill bara dö. Och skämmas ihjäl. Därför jag skriver ut siffran.

Hur kan jag gå upp så fasligt mkt fast jag äter för lite?
Jävla helvete. Vill bara ge upp och vara fet eller svälta och dö. Inget av det är dock ett bra alternativ.
Men snälla någon, hjälp?

Det roliga är att jag ser inte ens ut att väga så mkt. Mina revben syns fortfarande i ryggen, inte så mkt som vid 50, men de syns. Och magen är platt. Funderar på om det är mina betongbalkar till ben som är boven i dramat?

Kommentarer
Postat av: Liz

Sv: Jag har inte facebook :( Du kan få lösen till mina skyddade inlägg om det hjälper?

2012-04-16 @ 11:08:56
URL: http://dyingtobeperfect.bloggagratis.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0