Kladdkakan!

Den blev sådär.. Eftersom jag helt failade med mängderna i receptet.. Och jag tog i mjölk för att det inte skulle bli för torrt, men det blev istället för löst...
Nu gör jag dock en ny.. :) Haha.. För jag har cyklat och städat hela dagen! Har inte räknat in städningen i förbränningen dock.
Ätit jordnötssmör också. 360 kcal. Äckligt jag vet.. Men jag hade ett sånt sug efter det så jag tror kroppen behövde fettet eller nått sånt?

Nu gör jag som sagt ett nytt försök med kruskakli i kladdkaka.. Denna sats är ca 162 kcal.
Den blev fastare och lite mindre mängd, eller kompaktare, så är nog typ samma egentligen.
Ska äta vaniljsås till det. Why? För att jag kan! ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0