Orkar inte..

Jag borde svara på era kommentarer, orkar inte starta datorn. Borde skriva på min uppsats, orkar fortfarande inte satta datorn. Borde plugga till tentan men orkar inte öppna boken.
Borde äta frukost men orkar inte gå ner och fixa något. Borde kliva ur sängen, men tanken på att ens lyfta benen känns jobbig.

Varför blir jag sån här? Det är ju skillnad mot sist ändå... Eller? Var bara inte beredd på de denna gången heller.

Jag mår inte bra.
Jag kan inte cykla för jag är inte hemma. Jag kan inte äta vad jag vill. Jag kan inte väga mig. Jag kommer förlora motivationen igen. Som om den inte redan var borta?? Allt känns galet meningslöst och grått.


Kommentarer
Postat av: s

<3

2012-04-09 @ 12:44:07
URL: http://mybiggestobsession.blogspot.com/
Postat av: Lisa

Fina vännen, det kommer bli bättre. När man är på botten finns det bara en väg att gå, och det är upp. Du klarar det, ok? Jag tror stenhårt på att du fixar dethär. <3

2012-04-09 @ 13:19:54
URL: http://bonesarebeauty.blogg.se/
Postat av: Chanel

SV: Har du en mail då? Vill inte att alla ska kunna se min facebook haha. Lääskigt, tänk om du vet vem jag är :O haha

2012-04-09 @ 14:43:37
URL: http://hellofatso.blogg.se/
Postat av: S'

Ingen aning, men är rätt nöjd så länge dom inte säger nått :)

2012-04-09 @ 17:06:49
URL: http://hithin.blogg.se/
Postat av: tictactoe

Nu är jag tillbaka och kan äntligen svara på kommentarer igen. Har läst igenom det jag har missat och det låter som du minst sagt har haft det jättejobbigt under påsken :-/



Vad exakt är det som hänt? Detta med din pojkvän och allt annat? Att du svimmade låter inte bra alls :-/



Jättebra och modigt av dig att du konfronterade henne, förstår att det måste känts jobbigt men ibland måste man göra det. De har ingen som helst anledning att snacka skit om dig!



Va jobbigt att de pratar så öppet om sina vikter, är precis som dig. Har aldrig sagt min vikt till ngn, den är för hög för att jag ska kunna stå för den samt att det bara ger folk ångest när man snackar om vikt.



Hemskt med att din häst blivit misskött :-/ Lyxigt med egen häst :-) Nej jag red aldrig så länge för rädslan för hästar tog över :-P



Hur var din påsk annars, var den bara jobbig? Min har varit påfrestande och jag har garanterat gått upp i vikt :-/ Men man får se det man fått och jag har haft det bra ändå med min familj och festat har jag gjort med kusinen också :)



Hoppas du mår bättre snart!

Kramar



2012-04-09 @ 17:33:07
URL: http://blueshine.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0