Vad är normalt?

Idag har jag ätit. Konstigt?
Nee men jag har ätit ganska normalt.. Eller? Vad är normalt?

Veckans högsta intag skulle jag tro. Dock har jag bränt en del, så det slutar inte superfarligt ändå. Ca 1200. Men det är efter träning. Får se om jag vågar mig upp på vågen imorn dock.

Men jag ville ju härda mig så varför inte...? Jag har druckit dricka med socker i idag. Say what?? Det var lääängesen det hände, speciellt nyktert..

Pojken är glad. Det var väl kanske jag med. Nu känner jag mig bara tjock och äcklig. Men Rom byggdes inte på en dag och jag har ju inte bestämt mig än heller. Så sätt.
Eller mitt förhållande är värt allt och jag skulle göra vad som helst.


Kommentarer
Postat av: Lisa

Det är samma här, jag vill få alla andra att må bra men skiter i hur jag mår då, och det är farligt gumman.

Ja, men det är så skönt att kunna prata med någon som har samma problem som inte dömer en nästa gång man ses..

Du är fin gumman <3

2012-04-20 @ 07:31:33
URL: http://bonesarebeauty.blogg.se/
Postat av: TicTacToe

Stackare, läste precis på den skyddade. Du får höra av dig om du behöver stöd till att stötta din vän. Tycker att det var väldigt fint av dig att ställa upp även om det var jobbigt för dig. Jag kan tänka mig att du är mkt bättre än vad du tror på att hantera sådana saker men får också panik när andra gråter.



Jo, men nu är det riktig vikt jag har lagt på mig och det hela slutade med + 1kg så det är egentligen inte så farligt och jag måste lära mig att ta sådant. Vikten och kroppen är ngt som hela tiden förändras även hos friska sa psykologen, fast att man som frisk inte märker det eftersom man inte kontrollerar kropppen hela tiden. Känns bra att veta :)



Ja, alltså jag menar att din kille kanske har mer vanlig stil medan du ändå kan sticka ut lite mer :-)



Jaha så du är moster! Är det roligt?



Varför måste man egentligen sätta en absoluta gräns? Är det verkligen upp till en själv att göra det? Kroppen har en set-point i vikt där den helst vill vara och dit den strävar efter om man går över eller under den vikten så vill den tillbaka om du förstår. Jag tror att min set-vikt ligger på 54 kg om jag äter som jag ska och inte gör ngt för att gå ned, men trivs jag i den vikten utseendemässigt? Nej, men det kanske är ngt man lär sig. Är rädd för att jag kanske måste börja med matschema lr ngt på SCÄ och det är ju inte maten jag vill ha hjälp med, det är mina tankar om mitt värde.



Tänk så skönt att ha en normal vikt och inte behöva oroa sig om sitt utseende varje dag! Hoppas att du och jag kan komma dit :-)



Din mormor kanske tycker att du ser alldeles för smal ut och vill göda dig? :-P Eller så vill hon ju bara vara extra snäll och göra sådant som du verkligen tycker om :-) och varför är det så fel att fika egentligen? Det gör ju nästan alla friska!



Ja, jag tror att min inställning till att det är så himla förbjudet och att man är dålig om man är onyttig som gör att jag börjat spy mer just för att jag känner mig som en dåliug person. Men jag ska verkligen försöka att ändra inställningen till att det faktiskt är OK att äta onyttigt och att jag inte blir en dålig person för det! :-)



Tanten sa inget, så antar att jag inte väckte henne. Ja, jag tror att det var en mardröm men jag kommer ej ihåg vad den handlade om :-P



Det där du skrev med är det värt det att liksom hålla på att försöka minska i vikt hela tiden? Nej, det är ju inte det för det är så mycket man sabbar. Verkligen bra att du försöker att se de negativa konsekvenserna beteendet ger och att allt skulle bli bättre om du blev frisk :-)



Åh vad är det för färg på slingorna du ska göra? :-) Blev pulled beef bra igår? Har aldrig ätit det, avd är det?



Har inga planer som helst för helgen, bara att det ska bli en vit helg för mitt psyke behöver verkligen det!



Va bra att du tycker att det är bra att vi kan bolla idéer med varandra! Har du tänkt på att det känns som att fler och fler av bloggarna börja gå åt det friska hållet och att man nu är sjukare än vissa? Så känner jag iaf och det är oroväckande :-/ Kan t.ex. känna att du är sjukare än mig i ditt beteende med att du äter så himla lite(ta inte illa upp, inget jag lägger ngn värdering i), men att vi ändå har liknande tankar och befinner oss på samma plan om du förstår?



Japp, ska dit på onsdag och jag är sjukt nervös för det är nu jag kommer få domen på om jag har en ätstörning eller inte och vad mina problem är. Är rädd för att antingen inte ha ngra problem (att jag överdrivit) eller att jag ska ha jättemånga problem :-/ Tror att det är därför jag har så mycket ångest denna vecka så det kanske blir bättre efter att det är klart :)



När ska du tillbaka till läkaren?



kramar



2012-04-20 @ 09:36:10
URL: http://tictactoe.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0