Gymmat!

Vart och kört ett pass på gymmet idag. Nu har jag visserligen ätit lunch. Men man måste äta ibland med. 
Har träningsvärk och är trött. Vart ute med hunden och gått också. 
Ikväll ska några kompisar till mig träffas och äta. Pizza. Jag ska också vara med, men tänker att jag tar en sallad. Så ska försöka hålla mig till det. 
 
Jag såg på min lapp att jag sänkt mitt mage/rygg fett ganska mkt. Från 23% till 17% ! Vill bara ner ner ner :)
Fast samtidigt vet jag att jag måste ta vikten med en nypa salt. Som min tränare sa, jag hade vägt mindre om jag inte hade byggt såpass med muskler. Men det var ändå mindre än innan, så det är bra det iaf. 
 
Jag räknar inte kalorier längre, eller för tillfället. Jag kan äta "flottig mat" och så. Men om jag tränar. Jag ska börja räkna igen, men inte än. Förtillfället kan jag inte laga mat hemma och då blir det svårt. Men har lite koll i huvudet ändå. Det känns bäst så. Är ganska bra på att uppskatta saker fortfarande. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0