Rumour has it.

Sitter i soffan. Med datorn i knät. Är trött idag med. 
Känns som om jag har ett tryck över bröstet, träningsvärk och matt överlag. 
 
Jag åt två kakor nyss. Ack så gott, men egentligen onödigt. Kunde ätit något nyttigt istället, men icke. 
Ska äta pyttipanna till lunch. Inte jag som lagar den. Känns lite jobbigt för då vet jag inte hur mkt kcal det är i den. 
Sen ska jag jobba jobba jobba! Och efter jobbet blir det träning. 
 
Så det är inte säkert att jag äter något mer efter pyttipannan iof. Fast idag är en sån dag när jag borde ladda upp med lite extra energi känenr jag. Svårt det där. När kroppen vill en sak och jag en annan.
 
Vi får se. Hela lägenheten är fylld med dofter av diverse nybakade kakor dock. Svårt att stå emot, samtidigt som jag inte orkar resa mig ur soffan.
 
Hoppas ni får en bra dag alla!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0