Julen är över...

Ännu en jul kom och gick.
Kvällen på julafton spenderades med vänner. Det var skönt... Roligt.. C kom dit också och gav mig en såndär kram som bara han kan ge. Ibland känns han som min storebror, min trygga och beskyddande bror. Haha

Jag var på gymmet på julafton. Klockan fem. Sprang och gick och körde styrka. Få ur sig lite.

Igår var det fest. Som alltid på juldagen. Var en bra dag. Eller jag kände mig bred som ett hus och ganska värdelös på dagen. Tur var så gick det över.

Mr X var ute. Vi dansade och kysstes in public... Kändes bra faktiskt....
Sen följde han med hem till mig.. Spenderade natten ihop och bara hade det helt underbart... Så glad jag träffat honom... :)
Får se vad det leder till, men är ändå glad att han finns i mitt liv just nu och får mig att må bra :-)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0