Tjena Biffen! ;)

Det var nästan som om någon hört min ångest igår och hur dåligt jag mådde när jag satt där på badrumsgolvet med halsmandlar och ögon svullna som micrade marsmallows. Den ångesten jag fick och jag bröt ihop totalt. 
Grät och grät. Messade med C samtidigt, och sen så pratade vi i telefonen. Han lugnade mig som sagt. Fick mig att inse att det bara är ord, även om det är väldigt dumma och opassande sådana. Längesen jag hört honom så arg. På dem som sagt så. Han är fin han, när han vill.
 
Jag berättade även för A. Som mått skit över detta nu. Fast allt detta skrev jag igår kom jag på nu. 
Smidig tjej ;)
 
Hur som helst... Idag har jag blivit kallad för biffen av flera stycken olika och fått beröm för min drivkraft och mitt engagemang med träningen. Precis som om någon skulle hört min ångest igår och känt att jag behövde höra det.?
Trevlig omväxling, även om jag vet att jag inte direkt är någon biff ;) 
 
Imorgon är den fruktade invägningen igen som säkert kommer gå åt skogen. Minst sagt med tanke på min otroligt kassa vecka och maten jag precis stoppat i mig. Lovely life. 

Kommentarer
Postat av: Sara

Usch vännen, massa styrkekramar! <3

Sv: Det är för att jag har börjat med Litium, ska skriva ett inlägg om det sen :)

Svar: Tack fina du <3
Okej jaa, gör det :) Kramar!
Little J

2012-12-14 @ 14:06:06
URL: http://wannahealthylife.blogg.se/
Postat av: TicTacToe

Tycker så synd om dig som ska få höra en massa kommenater om din kropp, men det är tyvärr så när man är snygg och smal ;-) Folk kan liksom inte skita i att kommentera och de tror att man vet om att man är snygg och smal, men vi med ätstörningar kan ju inte se det men kul att du fick positiva kommentarer idag :)

Sv:
Fast när jag skrev inlägget så hade jag inte hunnit äta kvällsmaten, men har uppdaterat inlägget. Åt 2 mackor också så då var det väl mkt med tanke på att jag inte tränar?

Folk tar tyvärr inte hänsyn till att man är mer känslig för sådant prat, du måste försöka att bygga upp ett skydd mot sådana kommentarer och inte låta dem gå rakt in i hjärtat.

Jag tror absolut att det är mkt farligare för dig att spy nu när du tränar så mkt så snälla låt bli <3

Ja, C har rätt hon är avis! Varför skulle hon inte vara avis på dig?! Du är snygg, smal, snäll, bra och omtyckt av alla i ert gäng! :)

2012-12-14 @ 16:48:23
URL: http://tictactoe.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0