Det här med mitt lösenord.

Jag är just nu i valet och kvalet. Jag är i en plats i livet där jag inte mår bra och skriver om detta på den skyddade. Jag vill inte och tycker inte att alla ska kunna läsa om det. Liksom "gotta" sig i andras olycka?
Även om de nu säkert inte är därför man ber om lösen, men eftersom jag gärna ser saker negativa så är det så jag tänker.

Sen så hatar jag att behöva säga nej, för jag känner mig elak och kan förmodligen egentligen tänka mig att ge ut lösen, bara inte just nu. Och verkligen inte utan facebook. Jag vill inte att någon jag känner ska läsa mina innersta tankar.

Dem som har lösen nu är i stor del människor som jag pratat mycket med, vars bloggar jag följt länge och framförallt såna som jag VET inte är vänner IRL. Här är ni vänner, men tyvärr har jag aldrig fått träffa er (än?) :P

Så hur elak jag än känner mig så är det så läget är just nu.
Sen när allt börjar ordna upp sig igen (?) så är jag villig att tänka om.. Hoppas ni förstår <3

Kommentarer
Postat av: a

dig tycker jag om. någon gång borde vi ju ses tycker jag! får jag fråga vart du bor? (ifall det ens är möjligt att någon gång i framtiden kunna befinna sig på samma plats haha.) puss!

2012-02-16 @ 18:25:06
URL: http://hhallonpuss.blogg.se/
Postat av: a

sv; hihi ja jag kan säga :D jag bor i jönköping :) och ibland i dalarna. jag har träffat en del via bloggen (felicia och minnie bland annat!) och det ÄR jättenervöst, men det släpper efter ett tag då man inser att man tänker så lika så man kan prata om allt. personerna bakom bloggarna är sjukt fina människor <3

2012-02-16 @ 20:26:52
URL: http://hhallonpuss.blogg.se/
Postat av: elin

Klart jag förstår!<3

2012-02-16 @ 20:31:32
URL: http://elinwkarlsson.blogspot.com
Postat av: Jea

Känn inga skuldkänslor snuttan!<3

Sv: Jag får också ångest, men inte liiiika stor som om jag hade brutit regeln om att bara äta sånt en gång i veckan. Dock lär jag ju spy senare, usch..

2012-02-16 @ 20:59:06
URL: http://getlower.blogg.se/
Postat av: a

sv; sökte på google precis! haha nej det var ju inte så långt :o jag har också svårt för att träffa nya människor. du skulle veta hur nervös jag var innan!! har du träffat någon "som är som du"?



jag och minnie har ju pratat om att ha en bloggträff någonstans i södra sverige. det skulle vara grymt :)

2012-02-16 @ 21:03:30
URL: http://hhallonpuss.blogg.se/
Postat av: Tic Tac Toe

Jag förstår dig med det där med lösenordet med tanke också på att du visar ansiktsbilder så vill man verkligen vara noga med att inte fel personer får tillgång.



Va sur jag blir på att du blir oskyldigt anklagad! Så orättvist ju och jag förstår att du tar åt dig men försök att skaka av det!



Ja, du skulle nog också må bättre om du fick lite hjälp och fick prata ut...



Jag känner verkligen igen mig i detta med motgångar, det känns som att världen faller samman och allt ens värde försvinner. Ngt vi får jobba på. Världen går liksom inte under och det måste man påminna sig om! Lite som med din situation nu, du måste försöka att inte tänka katastroftankar. Du behöver inte veta HUR det ska lösa sig, bara ATT det kommer att lösa sig!



Tack för tipsen, ska försöka med det :-)



Inte för att vara sådan som kommer med pekpinnar, men din träning börjar bli överdriven :-( Man ska äta för att kunna träna, inte tvärtom. Har det blivit ett tvång att du måste cykla? Hur länge cyklar du egentligen?

2012-02-16 @ 21:10:58
URL: http://blueshine.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0