Hm?

Provade att klicka ur så inlägget inte var kommenterbart och sedan så de skulle vara de, och de vekar ha fungerat?

Nu ska jag påbörja resan hem, tar två timmar..
Åt några frysta vindruvor till frukost, sjukt gott!!! Och ett tortillabröd med kalkon, gurka och lite pepparrot.
Sen har jag druckit 1 liten flaska zero.

Har varken räknat eller vägt mig..

Funderar på om jag ska äta eller inte och vad.. Har två äpplen i väskan. Som jag skulle ätit under dagen. Men det är så jobbigt att äta bland människor som man inte känner.. Och äta på bussen?! Ångest!!! Jag klarade att äta ett äpple sist, men de var precis och nu känner jag mig inte alls lika stark som då.

Maten får vänta. Suck..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0