I-landsproblem...

Har varit ute och gått.. Sen så blev det en fruktsallad med bla jordgubbar till kvällsmat :)
Såå gott! Nu är jag dock här med samma "dilemma" igen.
Jag ligger på +329 kcal just nu. ÄR inte heller hungrig direkt, inte ens vidare sugen :O

Så ska jag strunta i att äta nått mer, eller ska jag göra det iaf?  877 kcal har jag kvar..
Jag vill inte gå upp i vikt, vet inte ens vad jag väger men, men jag vill heller inte hamna i svält!
Och imorn kommer det bli en del mat om man säger så.. Eller, kesokaka på dagen, frukost??
Och sen lunch med pojken och ev en fika?! Kanske kanske kan "överleva"?

Gah.. Så mkt för att pausa.
Jag vill för övrigt veta vad jag väger men vet inte om jag vågar..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0