Ingen våg, ingen träning.

Har inte vägt mig sen mitt misslyckande i lördags. Igår blev också mkt mat sent. Vad håller jag på med?

Fast å andra sidan, vad håller jag på med? Det gör ont att sitta med ryggen mot ryggstödet på en vanlig stol, mina knäskålar skaver mot varandra när jag ska sova.. Jag har fått en dålig vana att jag "vilar" mina skulderblad över ryggstödet när jag sitter på en stol..
Osv..

Jag fick skäll igår. Av pojken. Han sa jag var mager, jag sa att jag var fet för jag hade gått upp. Han blev så jävla arg. Trodde jag skulle kvävas. Kunde inte andas ordentligt och fick känslan av att jag skulle kvävas när jag försökte sova. Vaknade och fick dra djupa andetag genom munnen för att hjärnan skrek efter syre. Så vad fan håller jag på med?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0