Jag vet varken ut eller in, jag vet ingenting.

165,5 cm
50,0 kg
Bmi: 18,3

Så ser dagens siffror ut. Och jag som aldrig vågade skippa frukosten förut för jag inte ville missa att starta igång min förbränning har slarvat massor med de. Inte alls bra.
Idag är jag dessutom sjuk så matlusten är inte alls stor.
Har tvättat, hängt tvätt, kört min mamma, diskat, städat och massa sånt.
Sånt man gör när man har feber??
Antingen sover jag bort dagar då jag är sjuk eller så får jag massa gjort.. Konstigt det där..
Att jag får städsug när jag är sjuk, wtf lix?

Köpte en danio vanilj igår typ 236 kcal i en.. Men jag älskar dem så ska äta den idag för jag är sjuk och även om jag inte vill äta måste jag och då kan jag likagärna äta något jag älskar men ofta inte vågar äta..
Eller är jag dum?

Kommentarer
Postat av: V

Sv, ja jätteskönt verkligen! :)



Fina siffror du har! Jag är också sjuk nu.. sååå tråkigt! Krya på dig hjärtat

2012-02-06 @ 16:16:54
URL: http://vwillmakeit.blogg.se/
Postat av: Orion.

Wow, jätteavis på dina siffror.

2012-02-07 @ 14:03:01
URL: http://captivatedminds.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0