Lite gammalt, lite nytt..


Kommentarer
Postat av: Tic Tac Toe

Vad sa din pojkvän när han såg korten då? Blev han inte förskräckt?



Ja, blodprov lägger ju det svart på vitt, man kan inte ljuga. Fanns det ngn äs-enhet i närheten där du bor så kaske du kan söka dig dit istället?



Känner igen mig i det där med att du har svårt att äta när folk kan se dig. Jag hatar att äta på bussar och tåg, gör bara det om jag verkligen måste. Sedan finns det ju en massa som verkar tycka om att äta resandes? Jag blir nästan äcklad nu det senaste när jag hamnat bredvid sådana som ska äta, äta gör man vid ett matbord! :-P



Va klok du är som ställer sådana motfrågor kring vad det kan handla om! :-) Jag vet inte, framtidsångest och detta med flytten och att man allmänt är mer nere nu på vintern tror jag. Sedan är jag inne i en fulperiod då jag känner mig både tjock och ful och du vet ju hur det självhatet kan växa med alkohol.

Bra att du avstår från ölen om den ger dig snefylla.



2012-02-13 @ 21:18:42
URL: http://blueshine.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0