Lite ner, lite upp..

50.2 kg.
Efter allt det jag åt igår så är det helt okej!
Är i valet å kvalet om jag ska hoppa över lingonveckan denna gång.?
Imorn kommer raden med sockerpiller nämligen. Och egentligen, egentligen så är det i helgen som vi vart tillsammans i 4,5 år. Undra om han vet? Eller ens bryr sig?
Jag ville så gärna göra något då, men vet inte om jag vågar ta upp det?

Känner lite för att dö. Sådär som man kan göra, bara sådär, en helt vanlig tisdag. För det är väl en normal känsla?
Önskar jag hade skåpet fullt med tabletter att ta, det skulle vara så  jag skulle göra isf. Minst kladdigt eller så.
Då kan det se ut som jag sover också.
Men som vanligt är kommer det mest vara tankar, prat och önsketänkande framför handling. Detta är trots allt något jag funderat på sen jag var 14/15.
Men sen träffade jag min riddare i nöden och min kärlek till honom var starkare än viljan att dö.
Och nu då? Nu när han kanske inte vill ha mig, vad finns det då att leva för? Egentligen.

Kommentarer
Postat av: Tiah

sv: kommer nog bli en del smoothies och liknande, poängen för mig med det här är egentligen inte att minska kaloriintaget, det är tillräckligt lågt ändå, utan att bli av med suget att jämnt ha något att tugga på. tuggummin hade ju varit bra, men jag får ont i käken av för mycket tuggummituggande (har överansträngda käkmuskler eftersom jag biter ihop tänderna när jag sover).

2012-02-07 @ 16:40:33
URL: http://timetogetthin.blogg.se/
Postat av: L

Åh du får inte tänka så!

Det blir bättre, tillslut jag lovar!

Styrkekramar! <3

2012-02-07 @ 17:30:18
URL: http://skinnylittlesecrets.blogg.se/
Postat av: Tic Tac Toe

Måste säga att jag är sååå avis på ditt utseende, både kropp och ansikte! Dina ben är ju jättesmala och långa!



Tack, va snällt sagt om mina ben! De är inte mindre än hennes men så länge de inte ser dubbelt så stora ut än hennes är jag nöjd för då har hon ingen anledning att klanka ner på dem.



Nej, jag är kortare än dig! Jag är bara 164 cm så jag har högre BMI än dig. Skönt att du kan slappna av mer och vara mer nöjd för det borde du verkligen vara med din kropp!



Va bra att du kan tänka dig at berätta för din läkare/psykolog och jag lovar dig att sekretesslagen är hård och innebär att han inte får säga ngt och professionella tar allvarligt på sådant och skulle inte våga riskera att göra arbetsfel med att berätta ngt de inte får! Så hopppas att du tar mod till dig och vågar, jag tror att det kan göra dig riktigt bra. Så kan du få lugnande utskrivet och så om du vill :-)



Kan tänka mig in i din rädsla att förlora honom, vet inte vad jag ska säga för att trösta dig. Bara att inte ge upp hoppet om att allt löser sig!

kram!

2012-02-07 @ 22:50:12
URL: http://blueshine.blogg.se/
Postat av: Orion.

Varför har du sockerpiller i ppillerna? :o

2012-02-07 @ 23:01:35
URL: http://captivatedminds.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0