När jag faller reser du mig upp..

Gud om jag någonsin har behövt så behöver jag dig nu. <3


Kommentarer
Postat av: Tic Tac Toe

Vad har hänt? :-/



hehe låter som en god men udda blandning med chips o grädde :-P



Det där med bröstben förstår jag inte, ser äckligt och läskigt ut tycker jag. Då är ngt inte hälosamt, nyckelben är en grej men nej tack bröstben.



Då tror jag att du kommer bli en jättebra hälsocoach! :-D Du vet ju vad jag är utbildad till, så det är ju också hycklande i sådana fall ;)



Skojjar du, där satte du ord på det! Prestationsångest big time! Har prestationsångest i allt jag gör. Får du aldrig det? Ja, det är nog sant detta med att är man inne i en dålig period så sänks man på många nivåer och tycker sämre om sig själv på alla plan.



Ska försöka jobba med mig själv och sluta ha prestationsångest, men det är svårt! Tips från coachen? :-P



Styrkekram och hoppas att allt löser sig med det som hänt!

2012-02-14 @ 22:43:39
URL: http://blueshine.blogg.se/
Postat av: kate

jag måste fråga vad du tycker. jag laxade för 2 dagar sen och nu vill jag göra det igen eftersom jag hetsat idag.

=( asså jag ska inte göra det till någon vana men bara den här gången. vad tror du ?

använder dulcolax...

2012-02-15 @ 02:09:51
URL: http://kateie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0