Vad gör jag?

Igår cyklade jag bort 1100 kcal. Andra gången på en vecka.. Är rädd för att fastna i ett träningstvång. Det vill jag inte och min kropp klarar heller inte av det.
Idag skulle jag inte cykla alls. Men så kommer det bli pizza till kvällsmat.

Ångest. Tänkte med en gång, HUR ska jag orka cykla bort 1000 kcal idag med? Idag har jag nämligen ont i hela kroppen, nackdel av min skada. Och tränar jag för mycket en sådan dag blir det värre nästa dag osv..
Men pizza? Visst kanske jag kan ta en sallad, men jag vill ju verka normal. Vill visa att jag kan äta pizza också, att det inte stör.. Fast de gör det ju..

Jag satte mig på cykeln, skittungt, och sen slog det mig! Vad håller jag på med?!
Jag hamnade på minus igår, det är okej att inte göra det idag. Det är okej att någon gång släppa på gränserna och äta det jag vill. Eller?

Klev i vilket fall av cykeln. 200 kcal ändå - ska vara nöjd.
Nu har jag vart ute och gått en promenad med en fin vän <3

Måste hitta en bra balans.

Kommentarer
Postat av: Josefine

Det låter bra det du säger, precis så måste man tänka, bryta mönstret ibland och försöka titta upp och fråga sigsjälv vad man håller på med!

Hoppas det gick bra med pizzan!

Kram

2012-02-20 @ 10:52:05
URL: http://besexy.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0