IN/UT

Frukost: Banangröt 107 kcal
Lunch: Varma koppen 45 kcal
Middag: Macka med smör, ost & skinka 400 kcal (?) Jag räknade inte ut mackans innehåll, så chansar. Det hjälpte och tog bort mitt illamående iaf. Skönt.
Övrigt: Ben & Jerrys 290 kcal  - Ja det är onyttigt, men jag känner att jag har kontroll nu, så vill koppla bort stressen jag förknippar onyttigt med plus att jag behöver göra nr 2 och vill inte laxera och då kan detta hjälpa då jag inte tål laktos. Ska för övrigt lägga mig strax så detta blir det sista för dagen har jag bestämt.

Motion:
Promenad med hunden 75 kcal
Stallet 100 kcal
Cykel 100 kcal
Slutsumma: +567 kcal

Kommentarer
Postat av: Hanna

(svar på ditt svar):

Kan förstå att det känns jobbigt när du bestämt att sluta spy..

Själv har jag ju inte kommit dit än, inte ens så att jag tycker det är jobbigt liksom. (Och det är ju skjukt i sig)

Men bra ändå att du bestämt dig för det, och man lär sig av sina misstag ju, så även om det blev ett återfall nu så kommer det nog bättra sig till sist (; <3

2012-01-18 @ 17:06:00
URL: http://forevertomorrow.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0