Just de!

Pojken har gått ner i vikt. Och han får massa kommentarer om de.. Jag får inga.. Fast nu har jag visserligen gått upp igen. 51,9 kg visade vågen. Det betyder att jag kommer väga över 52 imorn. Jag spydde ju igår.. Fan.

Pojken sa iaf att det syntes att jag gått ner, när jag var naken, att ryggraden sticker ut mer än vanligt och revbenen är tydligare. Hm?? Kanske får ta en bild på ryggen sen om jag hinner och lyckas :p

Blir orolig när han går ner. Att han ska bli sjuk eller få äs. Att det ska vara mitt fel... Nu älskar han mat och äter massor med mat och kakor och så.. Men han hade ju gått ner ju :/


Kommentarer
Postat av: S

sv: det är eldorado snabbnudlar :)

2012-01-04 @ 18:42:20
URL: http://kilogram.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0