Move your ass!



Igår var helt okej. Den gick från jättekul, till mindre kul, till rolig, till kass.. Typ.
Filmen var bra, åt inte så mkt popcorn eller godis, inte så jag mådde dåligt iaf. Drack dock 0,8 l cola light!! Wtf? :O Jag tycker att det är extremt jobbigt att åka bil när det är mörkt och den som kör inte håller koll på vägen hela tiden. Det gjorde inte chauffören och tja, vi krockade nästan. Kul..
Trodde mitt hjärta skulle hoppa ur kroppen på mig, tog sjukt lång tid för mig att slappna av plus att jag fick skitont, eller, det hade jag ju redan, men det blev värre.

Ändå håller min kille på att tjata om att han vill ut och sladda när vi åker, att han ska dra handbromsen och  sånt. Fast jag sagt till honom tusen gånger att han snälla inte ska göra sånt med mig, min nacke klarar ju inte det.

Sen var resten av kvällen helt okej! Rolig.. Tills vi gick hem och började prata lite. Jag tycker att han känns disträ och inte berättar saker för mig längre eller ger mig komplimanger (om jag inte påpekat de nyss) och lite annat. Han blev för ledsen över att det var så, och sen sur för att jag tpg upp det. Så jag bad om ursäkt samtidigt som jag sa att jag ville bara berätta det så han hade en chans att ändra det OM han ville det. Och att jag var orolig att han ville göra slut och att jag då hellre ville veta det. Vilket kanske var dumt?
Hans reaktion: Gick ut med hunden & sen när han kom tillbaka låtsades han som inget, gick och lade sig och sov i princip så långt bort som möjligt.. Varför är jag värdelös för??
Åt av godiset som blivit över. Så onödigt. Men tröstäta? Nee fy fan..

Nu ska jag cykla en stund. Sen duscha och svara på kommentarer.
Dagens vikt: 50,8 kg.

Kommentarer
Postat av: Work it out

Svar: ilskan tar över helt enkelt och hade hänt otroligt många grejer tidigare som fick ilskan att komma ut på fel sätt, men kändes bättre och skriva på internetet istället för att gå till mamma och skrika på henne, för det kan bli för mycket och hon kan försvinna härifrån.



Jag förstår hur du menar och hur många andra menar, men som sagt hade det hänt saker tidigare under dagen och dagen innan som handlade om hur bortskämda dom var så var mera mot dom, jag vet inte. men alling blev bara fel! :)

2012-01-21 @ 16:19:57
URL: http://workitout.blogg.se/
Postat av: Morrfin.

Wow, hur lång är du till den vikten?

2012-02-03 @ 14:54:23
URL: http://captivatedminds.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0