OMG !!!! :D

Morgonvikt: 50.0 kg
BMI: 18.3

Jag är glad tjej! Vägde mig flera gånger !! Vågade inte tro de först! Hoppas hoppas jag inte förstör detta allt för mycket med att "supa gärnet" ikväll som mina kompisar sa vi skulle göra. Alkohol i mig plus tårta i kylen kan ju sluta illa..
Alkohol över huvudtaget är väl ingen superbra kombo i samband med viktnedgång men hallå!!! Två delmål på en vecka :D

Nu kommer säkert en motgång snart. Bara jag inte faller för hårt, jag som kämpat så länge och stampat på samma siffror i evigheter.. Återstår att se..


Kommentarer
Postat av: S

Grattis!! du ser ju 4an när som helst ju :D

2012-01-14 @ 11:29:03
URL: http://kilogram.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0