Så var man fetast igen då.

Vaknade för en stund sen. Klockan sex gick jag och lade mig. Knappt full, drack inte så mkt faktiskt.. Men det blev godis och chips och maten var rätt fet.

Min mage är jättesvullen idag. Kul. Har ätit jättemkt till frukost av maten från igår. Sen ska va tydligen äta pizza och godis. Fan ta mig. Efter mitt sammanbrott igår pga viktkommentarerna så har pojken stenkoll idag. Kul.

Jag ska inte väga mig idag. Jag ska försöka att inte räkna och jag ska äta som en normal person, vad det nu är. Imorn kan jag börja om igen. Ingen vikt dock. Men med maten, pojken börjar jobba då igen och jag kan få mina rutiner?

Åh, jag är så svullen, så mätt och så jävla äckligt fet.


Kommentarer
Postat av: hanna

Du är inte fet!!



sv: Idag är det lite bättre, även om det fortfarande är jobbigt :/.

2012-01-01 @ 15:25:20
URL: http://skinnythoughts.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0