Studerar så det ryker?

Pluggar. Massor. Typ... Så mycket jag orkar och får in idag iaf.. Är sjuk & har feber. Vill dock inte låta mig logga in på bloggen genom datorn. Då kommer jag fastna och inte få något alls gjort.

Så tack för alla era underbara kommentarer ! <3 ni är helt otroliga och jag uppskattar de allihop även fast jag inte hunnit svara än!! <3
Ni är bäst på att peppa helt enkelt, tänk om ni kunde se hur bra ni är<3

Dagens intag är:
Banangröt med psyllium och chokladkvarg +109 kcal

Ut:
Inget. Är ju sjuk... Kanske fick ta en promenad sen, om jag orkar - är helt död..

Vikten: 52.1 kg
Inte bra, men bättre än uppåt! Så jo, då är det väl bra. :)
Nu vill jag inget hellre än komma ner till 51 och sen jobba därifrån..

Denna vecka som kmr lär bli svår dock.
1. Är sjuk
2. Ska sova hos en kompis och plugga ihop till tentan.
3. Pojken fyller år - kalas & fest
4. Morfar fyller år - kalas
5. Kommer få mens.

Ser fram emot detta ;) eller jo, men inte maten de för med sig. A och inte mensen... :p


Kommentarer
Postat av: E

Snälla söta rara (haha), skriv ut receptet på gröten! Skulle jättegärna vilja testa!

2012-01-08 @ 16:21:30
URL: http://Http://photosbyemma.wordpress.com
Postat av: e

krya på dig! <3



åh, min låtsaspappa fyllde år idag, fy. spydde först upp middagen och sedan semlan en timme senare. underbaaart.

2012-01-08 @ 18:18:08
URL: http://truthbetoold.blogg.se/
Postat av: dess

Styrkekram! Du kommer klara det, var stark och skriv ner varenda kalori du stoppar i dig så kommer du inte vilja frossa. KRAM <3 :)

2012-01-08 @ 23:54:09
URL: http://donteatthat.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0