Supermätt tjej!

Okej, så jag tog lite för mycket mat. Ett till av mina problem är att jag har svårt för att lämna mat kvar på tallriken. Även när jag är själv.. Vilket är jättejobbigt när jag är mätt. Om pojken är med så kan jag ju "fråga" honom om jag måste äta upp typ. Men nu så tänkte jag mig inte för, för det var inte SÅ många kalorier i maten, men det blev mycket mat!

Inte bra, måste lära mig att det är okej att lämna. Jag är vuxen och bor inte med henne längre.
Finns ingen som skulle skälla på mig/slå mig eller så om jag lämnade. Men mitt huvud fattar inte det :/

Kommentarer
Postat av: s

jag åt också för mycket mat, nu är det svinjobbigt, även om det var rätt nyttigt det jag åt med, men mitt huve intalar mig att det var flera tusen kalorier..

2012-01-19 @ 18:25:59
URL: http://sameoldpath.blogg.se/
Postat av: s

2012-01-20 @ 14:26:09
Postat av: Stjärnmullvad

Jag har också svårt att lämna mat, trots att ingen har skällt på mig eller så när jag var yngre.. Känns som om det är mitt livs största plikt att äta upp, även om jag är mätt.

2012-01-20 @ 14:27:21
URL: http://stjarnmullvad.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0