Tänker jag fel?

Just nu känns det som att varannan vecka går jag upp i vikt och varannan vecka går jag ner i vikt. Vilket inte är bra alls! Jag måste sluta "räkna med" att faila när pojken jobbar kväll, för då gör jag ju uppenbarligen det.
Så idag ska jag inte äta något sånt alls, inte ens om jag känner att jag klarar av det som igår.

Ja, jag åt glass igår men på ett kontrollerat sätt. Sen när jag skulle sova fick jag för mig att jag var tvungen att ta en dumle för att kunna sova. Så poff, 3 dumle in. MEN sen så slängde jag resten.
Skäms lite, ganska mycket, för att jag slängde det. Men det var inga sjuka mängder iof, utan jag skulle lika gärna kunnat ätit upp det och då hade ju inte pojken fått nått av det iaf?

Som sagt så gick jag upp i vikt tills idag. 51,5 kg. Äckelvikt. Fast varför?? Jag är nere på 51.x jag ska vara glad och tacksam för det! Jag kunde väga mkt mer, helt ärligt. Så måste sluta klaga och stressa upp mig själv för detta. Jag kommer gå ner. Jag är nog bara inte en sån person som kan droppa 5 kg bara sådär. Jag måste bara inse det.

Kommentarer
Postat av: dess

sv: Haha jag var 100 % säker på att det var det först, men inte det.... bläk!!

2012-01-19 @ 15:41:43
URL: http://donteatthat.blogg.se/
Postat av: M-N

självklart att du ska ha det! en av mina favvobloggar ju ;)

namnet är levaavluft och lösen står i epostfältet.

kram!

2012-02-01 @ 14:26:34
URL: http://levaavluft.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0