What to do?



Eller



??

Vad hade ni gjort? Vi ska på fest ikväll. Eller "chill-fest" typ..
Vet inte om jag ska dricka eller inte dock.. Vi kommer inte vara hemma hos oss utan med folk som jag knappt känner. Urk, får ont i magen bara av att tänka på det. Jag är så otroligt blyg runt nya människor när jag är nykter, jag får ångest, kan inte prata, knappt tänka. Kan jag komma på nått att fråga kan jag inte få det att passera läpparna.
Men om jag dricker så är jag självsäker och kan spela den där "snygga, säkra bruden" alla tycks tro att jag är (?!) i min vänskapskrets. MEN då kommer vätskebalansen bli helt fucked up igen, så kanske jag går upp massa och "får börja om igen" osv.. Vill jag det?
Vad hade ni gjort i min sits?

Kommentarer
Postat av: Tiah

svårt! brottas med samma problem just nu, ska på fest ikväll men jag vill inte få i mig ännu fler "alkoholkalorier". så jag har ingen aning om vad jag skulle gjort.



sv: så sant så. kommer nog ha ganska "mycket" muskler och det är så stor skillnad på det och fett, men det tar ju inte bmi hänsyn till..

jag tror min fästman inte ens kommer låta mig ha en cykel hemma, jag har så mycket saker och möbler hemma redan och han är lite av en minimalist när det kommer till prylar.

2012-01-21 @ 17:14:04
URL: http://timetogetthin.blogg.se/
Postat av: EF

Sv: det har gått bra :)

Tyvärr är det ju så, men man kommer alltid till punkten då det får vara nog och nu är det verkligen det!



Nej, tar det långsamt neråt igen. Inser att jag var lite optimistisk att gå tillbaka till mina vanliga matintag direkt igen men äter ändå så lite jag känner att jag kan hålla mig till.



Vad är det för något haha? :)

2012-01-21 @ 18:23:09
URL: http://enticingfragility.bloggo.nu
Postat av: charlie

drick alkohol

2012-01-21 @ 21:44:08
Postat av: dess

Åh det där är så jobbigt! Extra mycket när man är kring folk man inte känner!! Med tanke på ditt sista inlägg verkade det inte ha blivit bra..? :( <3

2012-01-22 @ 11:10:07
URL: http://donteatthat.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0