Wihoo!!

Äntligen klar med provet. Nu hoppas jag bara att jag klarar det!!

Igår slutade dagen på ca +500 kcal. Skönt.. Äntligen lite fokus! Inget onyttigt slank ner heller!
Dock så köpte vi saker att ha med till provet. Ett äpple tänkte jag skulle räcka och en sugerfree redbull med de höll inte de jag skulle sova hos med om. Så blev en påse naturgodis också..

Jag har inte rört något av det än. Hann inte under provet.. Och ville väl egentligen inte heller.
Nu är jag orolig för att trycka i mig naturgodiset ikväll, men ska stå emot!! Pojken fyller år så ska fira med annat, säkert onyttigt, så lite måtta ;)

Fick äta macka till frukost. 145 kcal ! Fast har gått så pass att de nästan ät helt borta.. Eller har inte räknat allt så den är borta, men dumt att chansa ;)
Vill äta äpplet nu egentligen men sitter på bussen och äta på bussen klarar jag bara inte. Tänker att alla kollar och dömer... :s


Kommentarer
Postat av: M

Svar: Nej, det är inte jag haha :( I wish!!

2012-01-11 @ 15:31:04
URL: http://storlekzero.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0