Fuck.

Vaknade och insåg att jag inte har några naglar kvar. Insåg också att det låg en kökskniv i sängen bredvid mig. Nästan så jag blir rädd för mig själv ibland. Fick skäll av en vän igår med. Han tycker att jag tränar för mkt och äter för lite. Att jag försvinner. Haha.. Tänk om det vore så väl.. Jag vet inte om jag vill leva längre eller inte. Står i valet och kvalet mellan att tänka att lite till kan jag stå ut så kommer det blir bättre och att känna att jag inte orkar kämpa mer. Att det bästa vore att bara ge upp. Att det vore bäst för alla, inte bara för mig själv. Det är svårt det där. Att inte veta. Är ändå ett stort beslut att ta.


Kommentarer
Postat av: 39 kilo

hade du gått och hämtat en kniv i sömnen dp eller? :o

2012-07-15 @ 21:22:16
URL: http://forthesimplehearts.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0