Blow me.

Igår var det en dag till med fika. Det blir så för att jag är hos mina morföräldrar så mkt just nu.
Jag vill inte göra dem ledsna och besvikna genom att tacka nej. Även om det är jobbigt.
Men å andra sidan hade jag kanske hetsat i mig sånt när jag är själv hemma och det är värre tycker jag.

Jag var ute mycket igår dock. Sen så var de häng hos några vänner.. Vilket var jättetrevligt. Tills pojken slängde ur sig en kommentar som gjorde mig trött, ledsen och förvirrad. Så idag känner jag mig aningen ångestfylld.

Jag har redan förstört mitt "ingen-fika-idag-plan" då jag efter ett litet smärre sammanbrott imorses blev i tryckt en bulle för att stilla mitt illamående. Det hjälpte visserligen, men gjorde att dagen känns aningen förstörd. Plus att jag förmodligen ska bort till mormor & morfar idag också. Det är ingen kompis hemma idag, eller som är ledig och kan träffas. Kasst.. Eller jo, om jag vill festa & det orkar jag inte. Är inte pigg alls idag.
Plus att det kanske blir fest imorn (!) Hemska tanke. Men det är sånt "normala" människor gör tydligen?

Har gått en liten promenad med. Skönt.. Har inte cyklat alls denna veckan. Känns inte okej. Men så är det...
Mår verkligen skit och det går inte en dag utan att jag tänker på döden eller att skära mig. Inte bra.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0