Day 03: a picture of your thinspiration.

what features do you like about this person?



Tog en avklädd och en påklädd bild.
Magen, älskar hennes mage!! Det är svårt att hitta en bild som har allt jag vill ha.
Det kommer inte se likadant ut på mig tänker jag, plus att jag oftast hittar en bild där jag vill ha en del och en annan där jag vill ha en annan del.. Men magen på den översta! Benen med.
Och speciellt benen på den understa! Att kunna ha en stor oversize tröja och ändå se supersmal ut, me like!

Kommentarer
Postat av: B

Den övre personen har dö snygg mage men är ju 99% en man också.. om man kollar armarna, händerna, venerna benen och magen med för den delen. Så är brösten rätt klart fake. Men håller med!

2012-03-06 @ 16:50:21
Postat av: --

Åh tänk om man hade haft några av de där benen.. och som du säger, ha en stoor tröja och se smal ut?! Vilken dröm!



sv; jag kan inte tänka mig att 50 egentligen är för mkt :) absolut inte! <3



Jag tror det ordnar sig för er! Förstår att det känns piss och huur jobbigt som helst, men vad jag förstått så är det ju för det bästa :) om ni inte gjort det kanske allt gått sönder, ni får göra det bästa av det tills ni kan bo ihop igen!

jag är 24år, du undrade :P

kram

2012-03-06 @ 18:42:37
URL: http://notontop.bloggplatsen.se
Postat av: S

jätte bra thinspo!<3

2012-03-06 @ 21:18:29
URL: http://kilogram.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0